مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 16:552023-01-08پزشكي

صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در استان البرز تشکیل شد


مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در استان جهت تامین دارو و هزینه های درمانی رایگان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کاظمینی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز، در چهارمین جلسه کمیته بیماران خاص و صعب العلاج استان اظهار داشت: در راستای سیاست های دولت مردمی سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان، تسهیلات ویژه و خدمات رایگانی برای شهروندان عزیزی که مبتلا به بیماری های خاص شده ایجاد شده است.

  وی افزود: تسهیلات قرض الحسنه ویژه برای بیماران توسط بانک های عامل با یک نفر ضامن پرداخت می شود.

  مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج به جهت حمایت های ویژه از بیماران خاص ایجاد شده است.

کاظمینی با اشاره به رایگان بودن هزینه های دیالیز برای بیماران دیالیزی، شیمی درمانی و رادیو تراپی در بیمارستان های دولتی، گفت: کلیه هزینه های درمان بیماران خاص و صعب العلاج مدد جو کمیته امداد خمینی تا 3 دهک اول و در شرایطی تا دهک های پنجم رایگان است.

  وی افزود: با منظور ارائه خدمات درمانی مطلوب تر به بیماران سرطانی و درمان تخصصی از جمله؛ پرتو درمانی، یک مرکز تخصصی در مجاورت بیمارستان امام علی (ع) یا همان باه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در استان البرز تشکیل شد

صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در استان البرز تشکیل شد