مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 17:052023-01-08اجتماعي

مکتب شهید سلیمانی همانند مدرسه آموزنده است


مکتب شهید سلیمانی همانند مدرسه آموزنده است که می توان از آن درس های بزرگی برای خوب زندگی کردن با نگاه خدامحوری، - مردم داری و ولایت مداری گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حجرگشت بعد از ظهر یکشنبه در آیین اختتامیه طرح عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم در استان البرز که در سالن امام علی (ع) کرج برگزار شد، اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی همانند مدرسه آموزنده است که می توان از آن درس های بزرگی برای خوب زندگی کردن با نگاه خدامحوری، مردم داری و ولایت مداری گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود: شهید سلیمانی از جمله کسانی بود که در هر مقطعی فهمیدند که باید چه کاری را انجام دهند و امروز ما به عنوان خدمتگزاران عرصه تعلیم و تربیت باید دانش آموزان را با مکتب این شهید والامقام آشنا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان ایران از جمله ایران کوچک باید خوب درس بخوانند و خوب تربیت شوند که رسالت اولیا و معلمان در این زمینه در کنار همت والای دانش آموزان بسیار سنگین است.

وی یادآور شد: مدرسه فقط جای یادگیری درس هایی همانند علوم، فارسی و ریاضی نیست بلکه دانش آموزان در کنار یادگیری درس باید مسائل تربیتی را هم یاد بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی همانند مدرسه آموزنده است

مکتب شهید سلیمانی همانند مدرسه آموزنده است