مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 17:052023-01-08اقتصادي

نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی برگزار شد


نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه های تهران، امیرکبیر، شهید بهشتی، تربیت مدرس، علامه طباطبایی و علم وصنعت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی با حضور اعضای هیات علمی  دانشگاه های تهران، امیرکبیر، شهید بهشتی، تربیت مدرس، علامه طباطبایی و علم وصنعت، صنعتی اصفهان، سمنان، بیرجند و شهید رجایی برگزار شد.

  در این جلسه حسین صمصامی گفت: اولین و مهم ترین نکته این است که اکنون بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی می گذرد، ما در عرصه های مختلف علمی، به خصوص نظامی تحولات شگرفی و قابل توجهی داشتیم.

اما متاسفانه در بحث اقتصاد و معیشت مردم هنوز مشکلات زیادی داریم.

  صمصامی با بیان اینکه تحولی که لازم بوده تاکنون در اقتصاد و معیشت و سفره مردم اتفاق می افتاد، رخ نداد، افزود: این چالش اساسی و مهمی است که اگر ما آن را دقیقا آسیب شناسی و تحقیقات علمی خود را در دانشگاه ها متمرکز به این موضوع نکنیم، انقلاب اسلامی، دچار خدشه اساسی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امروزه یکی از مهم ترین موضوعات اقتصادی جامعه تورم است ادامه داد: تورم عوامل مختلفی در اقتصاد همچون تولید و ساختار هزینه های آن، نقدینگی، فضای کسب و کار، سرمایه گذاری و ساختارهای اقتصادی و نفتی کشور و البته به نرخ ارز بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی برگزار شد

نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی برگزار شد