مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 17:152023-01-08اجتماعي

اجرای سند تحول بنیادین در کلاسهای 35 نفره میسر نیست


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که رویکرد فرهنگی و تربیتی دارد در کلاسهای درس 35 نفره میسر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر شوشتری ظهر یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش قطب شهید برونسی در جنوب خراسان رضوی اظهار کرد: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که رویکرد فرهنگی و تربیتی دارد در کلاسهای درس 35 نفره میسر نیست و می طلبد همه دستگاه های اجرایی و نهادها بخصوص شهرداری با کمک خیرین در حوزه سخت افزاری و اضافه کردن فضاهای آموزشی به کمک نظام تعلیم و تربیت بیایند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: کلاسهای درسی باید به تعدادی محصل داشته باشد که معلم بتواند روحیات دانش آموز را بشناسد و با تعامل و ارتباطی که برقرار می کند، محاسن و نواقص را ارزیابی و در رفع آن تلاش کند.

وی ادامه داد: باید همه ظرفیت ها پای کار بیایید اعم از خیرین و دستگاه های اجرایی بخصوص در مناطق کم برخوردار به تعداد کلاسهای درسی افزوده شود و حتی قطعات کوچک زمین توسط شورا و شهرداری تهاتر، تا فضای کلاسی بیشتری مهیا شود.

شوشتری افزود: در وزارت آموزش و پرورش با توجه به فقر منابع مالی در حوزه فرهنگیان و تأمین سرانه مدارس، سیاست این است که درآمدزایی ها برای حداقل نیازها احیا شود و به همین منظور ظرفیت های زیادی اعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سند تحول بنیادین در کلاسهای 35 نفره میسر نیست

اجرای سند تحول بنیادین در کلاسهای 35 نفره میسر نیست