مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 17:152023-01-08ورزشي

مسئولین لارستان با مسابقه کتابخوانی امتحان می شوند


به ابتکار داریوش دهقان، در راستای گسترش فرهنگ مطالعه مسابقه کتابخوانی ویژه مسئولان و رؤسای ادارات شهرستان لارستان به صورت مداوم و در فصول مختلف سال برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، فرماندار ویژه لارستان در یک اقدام ابتکاری اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه مدیران شهرستان کرده است و این مسابقات هر فصل انجام خواهد شد.

در نخستین مرحله از مسابقه کتابخوانی پس از روی کار آمدن داریوش دهقان، مدیران شهرستان ملزم به خواندن کتاب خاطرات مستر همفر شدند و روز یکشنبه هجدهم دی ماه آزمون این کتاب از مسئولین و رؤسای ادارات شهرستان در محل سالن غدیر انجام گرفت.

فرماندار ویژه لارستان درخصوص اهمیت انتخاب کتاب مستر همفر اظهار داشت: خاطرات مستر همفر یک اثر تاریخی مهم و مشهور است که با خواندن آن هم لذت مطالعه در انسان تقویت می شود و هم اینکه مسئولین که باید بیش از همیشه و بیش از دیگران مراقب اعمال و رفتار خود باشند از سرگذشت های این کتاب مطلع خواهند شد.

داریوش دهقان درباره تصمیم به ملزم کردن مدیران شهرستانی و برگزاری مسابقه کتابخوانی میان آنان گفت: مطالعه و ورزش دو رکن اصلی و لازم در جامعه به ویژه برای مدیران است، چرا که با خواندن کتاب هم سطح سواد وآگاهی خویش را بالا برده و هم گامی در راستای جا انداختن فرهنگ مطالعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین لارستان با مسابقه کتابخوانی امتحان می شوند

مسئولین لارستان با مسابقه کتابخوانی امتحان می شوند