مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 17:202023-01-08بين الملل

افسر اسراییلی: کوخاوی به ارتش ضربه زد/پیروزی در جنگ با لبنان یک توهم است


یک مسؤول نظامی رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد از رییس سابق ستاد کل ارتش این رژیم تاکید کرد که طرح او خسارات گسترده ای را به نیروی زمینی، برخی نیروها و نیروهای پشتیبان ارتش وارد خواهد کرد.

- یک مسؤول نظامی رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد از رییس سابق ستاد کل ارتش این رژیم تاکید کرد که طرح او خسارات گسترده ای را به نیروی زمینی، برخی نیروها و نیروهای پشتیبان ارتش وارد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، سایت اسراییلی کیبا اعلام کرد که یک مسؤول ارشد نظامی از طرح آویو کوخاوی، رییس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی برای تبدیل سربازان اسراییلی به یک ارتش مرگبار، موثر و مبدع انتقاد کرد و گفت: طرح او خسارات بزرگی را به نیروی زمینی، تعدادی از نیروها و نیروهای پشتیبان ارتش وارد خواهد آورد.

این نظامی اسراییلی گفت: ما در آستانه حداقل تعداد نیروها برای مقابله با تهدیدهایی پیچیده تر از تهدیدهای سال های اخیر قرار داریم و احتمالا اسراییل در آینده با نبرد سنگینی همراه با چالش های داخلی مواجه خواهد شد که هر نیرویی کمبود خود را حس می کند.

همچنین این افسر اسراییلی از اظهارات کوخاوی در افشای حمله نیروی هوایی این رژیم به عمق خاک سوریه انتقاد کرد و گفت، پیام این اظهارات چه بود، او ادامه داد: آیا نمی دانند که ما به کامیون هشتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسر اسراییلی: کوخاوی به ارتش ضربه زد/پیروزی در جنگ با لبنان یک توهم است

افسر اسراییلی: کوخاوی به ارتش ضربه زد/پیروزی در جنگ با لبنان یک توهم است