مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 17:202023-01-08سياسي

حذف ارز دارو ازجمله کارهای ساختار شکنانه بود


از جمله کارهای سخت اقتصادی و ساختارشکنی ها حذف ارز داروهایی بود که با وجود قاچاقچیان و رانت خواران به جیب مردم نمی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دوره طرح ولایت با عنوان ولایت فقیه جریان حاکمیت حق به همت سازمان پیشکسوتان استان قم با حضور پیشکسوتان نیروهای مسلح در سالن همایش های شهید اخلاقی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در این همایش با اشاره به سالگرد شهادت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به توضیح فرازی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص این شهید عزیز پرداخت و اظهار کرد: شهید سلیمانی هم قهرمان ملی بودند و هم قهرمان امتی، قهرمان ملی بودند از این جهت که ده ها میلیون نفر از مردم و به ویژه جوانان در داخل کشور از تیپ ها و قیافه ها و مدل های مختلف پوشش در تشییع جنازه ایشان حضور یافتند و به ایشان افتخار کردند، قهرمان امتی بودند که در تمام جهان اسلام و کشورهای اسلامی و غیر اسلامی نسبت به ایشان ادای احترام و تجلیل کردند.

وی اظهار کرد: اگر بخش زیادی از مشکلات کشور به دلیل سوءمدیریت بوده است، امروز که هر سه قوه در دست نیروهای جریان انقلاب است و از چهار کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از جریان انقلاب، سه نفرشان در دولت و یک نفرشان نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ارز دارو ازجمله کارهای ساختار شکنانه بود

حذف ارز دارو ازجمله کارهای ساختار شکنانه بود