مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 17:202023-01-08ورزشي

ازدواج و اشتغال مهمترین دغدغه های جوانان به شمار می رود


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: سه موضوع ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان که در دستور کار قرارگاه اجتماعی جوانان است، مهمترین دغدغه های مربوط به این قشر به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد فروغی بعد از ظهر یکشنبه در پنجمین نشست کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز با موضوع قرارگاه اجتماعی جوانان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد، با اشاره به تأکیدات استاندار نسبت به برگزاری نشست قرارگاه اجتماعی جوانان عنوان کرد: سه موضوع ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان که در دستور کار این قرارگاه است، مهمترین مسائل و دغدغه های مربوط به این قشر است.

وی گفت: در کنار وظایفی که دستگاه های اجرایی نسبت به مقوله جوانان دارند، استفاده از ظرفیت خیرین این حوزه نیز می تواند به کاهش مشکلات موجود کمک شایانی کند.

اردشیر آل عوض مشاور فرهنگی استاندار البرز در این نشست با بیان این که باید نسل جوان را به درستی شناخته و آنان را درک کنیم، اظهار کرد: متأسفانه ما به عنوان مسئول در بسیاری از زمینه ها نتوانستیم فاصله مان را با نسل جوان کم کرده و آن طور که مورد انتظار است این قشر را درک کنیم.

وی با تأکید بر لزوم توجه بیشتر همه دستگاه ها به ازدواج جوانان، افزود: نگاه قرآن به مقوله جوانی، نگاهی عاطفی و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج و اشتغال مهمترین دغدغه های جوانان به شمار می رود

ازدواج و اشتغال مهمترین دغدغه های جوانان به شمار می رود