مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 17:252023-01-08پزشكي

صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در البرز تشکیل شد


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در استان جهت تامین دارو و هزینه های درمانی رایگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد کاظمینی بعد از ظهر یکشنبه در چهارمین جلسه کمیته بیماران خاص و صعب العلاج استان البرز از تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در استان جهت تأمین دارو و هزینه های درمانی رایگان خبر داد و گفت: بیمارانی که اطلاعات آنان در سامانه های وزارت بهداشت ثبت شده، علاوه بر خدمات و تعهدات بیمه های پایه و تکمیلی، از این مزایای این صندوق خدمات رایگان دریافت می کنند.

وی اظهار داشت: در راستای سیاست های دولت مردمی سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان، تسهیلات ویژه و خدمات رایگانی برای شهروندان عزیزی که مبتلا به بیماری های خاص شده ایجاد شده است، تسهیلات قرض الحسنه ویژه برای بیماران توسط بانک های عامل با یک نفر ضامن پرداخت می شود.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج به جهت حمایت های ویژه از بیماران خاص ایجاد شده است.

کاظمینی با اشاره به رایگان بودن هزینه های دیالیز برای بیماران دیالیزی، شیمی درمانی و رادیو تراپی در بیمارستان های دولتی، گفت: کلیه هزینه های درمان بیماران خاص و صعب العلاج مدد جو ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در البرز تشکیل شد

صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در البرز تشکیل شد