مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 18:002023-01-08اجتماعي

چند روش ساده برای آموزش نظم به کودکان/از چه سنی کودکان باید منظم شوند


خیلی از والدین بعد از سال ها فرزندآوری نمی دانند از چه سن و سالی و به چه صورتی باید نظم را به بچه ها آموزش دهند و زمانی که کودکانشان بی نظم و ترتیب رشد می کنند، - گروه زندگی : در صف خرید میوه و تره بار بودم که خانمی با گلایه به کنار دستی اش گفت: هر چه در خانه می شورم و می سابم ، انتهایش باز باید بروم اتاق خواب بچه ها را هم بعد از سال ها تمیز و مرتب کنم.

آنقدر بی نظم هستند که هر روز فقط بریز و بپاش دارند و هر چه فریاد می زنم، اتاقشان را هم مرتب نمی کنند ، چه رسد به اینکه کمکی هم به من بکنند.

آن خانم با گلایه می گفت که تقصیر همسرش است که بچه ها مرتب نمی شوند، چون او هم نظم و ترتیب ندارد و مدام لباس هایش را گوشه  و کنار خانه رها می کند.

واقعا اینطور مواقع چطور باید به کودکان نظم و ترتیب آموزش داد زمانی که سال ها به شیوه بی نظمی و نامرتبی عادت کرده اند؟ آیا نباید از همان سنین پایین بچه ها نظم را یاد بگیرند؟ کودکان توانایی عجیب و غریبی در برهم زدن نظم خانه و بریز و بپاش وسایل و اسباب بازی هایش در منزل دارند،اگر والدین به آنها نظم و ترتیب را از سنینی که لازم است آموزش ندهند، اسباب بازی همیشه پخش و پلا روی زمین است و حتی آنها از بی نظمی لذت هم می برند و ممکن است همین پخش بودن وسایل روی زمین باعث آسیب سایر اعضای خانه شده و خیلی وسایل گم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند روش ساده برای آموزش نظم به کودکان/از چه سنی کودکان باید منظم شوند

چند روش ساده برای آموزش نظم به کودکان/از چه سنی کودکان باید منظم شوند