مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 18:102023-01-08اقتصادي

هدفگذاری افزایش سقف وام نهضت ملی مسکن به 500 میلیون تومان


با بیان اینکه با ارائه تسهیلات بانکی، ساخت و ساز نهضت ملی مسکن تقویت می شود، گفت: انتظار می رود سقف وام هم از 350 میلیون تومان تا 500 میلیون اضافه و زمان بازپرداخت نیز بیشتر شود تا قدرت مالی بالاتری به اشخاص برای ساخت و ساز داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز صد و بیست و چهارمین جلسه کمیته تخصصی ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با موضوع پیشنهادات وزارت راه و شهرسازی در خصوص ساخت سالانه یک میلیون مسکن  با حضور محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و فرهاد رهبر دستیار اقتصادی رییس جمهور و معاونان وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن در ساختمان شهید دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در این مراسم، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مسکن و شهرسازی و حمل و نقل دو حوزه اصلی برنامه های وزارت راه و شهرسازی است، گفت: این دو موضوع اگرچه اشتراکاتی دارند اما تلاش های متفاوتی می طلبند و تا کنون برای آن ها دو شورای حمل ونقل و مسکن تشکیل شده و به صورت هفتگی جلسات آن برگزار می شود.

* جهش تولید مسکن مطالبه اصلی از وزارت راه و شهرسازی مهرداد بذرپاش با توضیح در خصوص بخش مسکن و شهر سازی افزود: کارهای ستادی و پشتیبانی در خصوص اجرای وعده 4ساله دولت، انجام شده است و مطالبه اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری افزایش سقف وام نهضت ملی مسکن به 500 میلیون تومان

هدفگذاری افزایش سقف وام نهضت ملی مسکن به 500 میلیون تومان