مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 18:152023-01-08اجتماعي

مدارس اردبیل، ارشق و سرعین دوشنبه تعطیل شد


به علت بارش برف و برودت هوا، سری صبح و عصر در شهرهای؛ اردبیل، ارشق و سرعین کلیه دوره های تحصیلی، فعالیت آموزشی بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

- به علت بارش برف و برودت هوا، سری صبح و عصر در شهرهای؛ اردبیل، ارشق و سرعین کلیه دوره های تحصیلی، فعالیت آموزشی بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

روابط عمومی آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای اعلام کرد: فعالیت آموزشی فردا دوشنبه در تمامی دوره های تحصیلی شهرهای اردبیل، ارشق و سرعین به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در روز دوشنبه 19 دی ماه 1401 اعلام کرد: به علت بارش برف و برودت هوا، سری صبح و عصر در شهرهای؛ اردبیل، ارشق و سرعین کلیه دوره های تحصیلی، فعالیت آموزشی بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه امتحانات نهایی پایه دوازدهم رشته های نظری و امتحانات پایه نهم مدارس راه دور (هماهنگ استانی) بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

امروز یکشنبه هم بدلیل بارش برف مدارس برخی از شهرهای استان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری و با شبکه شاد برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس اردبیل، ارشق و سرعین دوشنبه تعطیل شد

مدارس اردبیل، ارشق و سرعین دوشنبه تعطیل شد