مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 18:252023-01-08اقتصادي

ساخت واحدهای مسکونی منظریه 42 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به میانگین پیشرفت فیزیکی 42 درصدی ساخت واحدهای مسکونی منظریه، گفت: برخی از این واحدها بیش از 70 درصد پیشرفت دارد و به زودی به متقاضیان تحویل داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسینعلی مقصودی بعدازظهر امروز در حاشیه جلسه شورای مسکن چهارمحال و بختیاری با اشاره به میانگین پیشرفت فیزیکی 42 درصدی ساخت واحدهای مسکونی منظریه، گفت: برخی از این واحدها بیش از 70 درصد پیشرفت دارد و به زودی به متقاضیان تحویل داده می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این جلسه مقرر شد با سرعت و جدیت بیشتری از ظرفیت های قانونی شامل الحاق زمین های جدید به مجموعه شهری، استفاده از زمین مازاد دستگاه های دیگر و مشارکت با مردم استفاده شود.

وی افزود: دستگاه های خدمات رسان باید به موازات ساخت واحدهای مسکونی خدمات روبنایی و زیربنایی این واحدها را فراهم کنند.

مقصودی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت خودمالکی و پرداخت تسهیلات در این حوزه از دیگر شیوه های ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ها باید در صدور پروانه ساخت همکاری بیشتری با مردم داشته باشند، عنوان کرد: در روستاها و شهرهای کوچک خود مردم ساخت و ساز را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت واحدهای مسکونی منظریه 42 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ساخت واحدهای مسکونی منظریه 42 درصد پیشرفت فیزیکی دارد