مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 18:352023-01-08ورزشي

بهره مندی هواداران دو تیم پرطرفدار پایتخت از خدمات برتر بانکی


مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر گفت: این بانک مفتخر است در راستای اشاعه فرهنگ ورزش و پشتیبانی از جامعه ورزشی کشور زمینه را برای حمایت هواداران از باشگاه های استقلال و پرسپولیس و بهره مندی آنان از برترین خدمات بانکی به خصوص در حوزه بانکداری الکترونیک فراهم کند.

- مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر گفت: این بانک مفتخر است در راستای اشاعه فرهنگ ورزش و پشتیبانی از جامعه ورزشی کشور زمینه را برای حمایت هواداران از باشگاه های استقلال و پرسپولیس و بهره مندی آنان از برترین خدمات بانکی به خصوص در حوزه بانکداری الکترونیک فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، رضا قنبرزاده گفت: هواداران این دو تیم می توانند با دریافت کارت هواداری تیم محبوب خود، بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه ای و صرفاً با افزایش موجودی حساب، ضمن انجام فعالیت های بانکی و مالی روزمره، از تیم های محبوب خویش حمایت و زمینه ساز خلق درآمد پایدار و مستمر برای این دو تیم باشند.

قنبرزاده تصریح کرد: به منظور تسهیل در فرایند دریافت این کارت ها برای هواداران، بانک شهر برای اولین بار در کشور، امکان افتتاح حساب و دریافت کارت های هواداری باشگاه های استقلال و پرسپولیس را به صورت غیرحضوری از طریق نرم افزار همراه شهر پلاس و ارسال به تمامی نقاط کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی هواداران دو تیم پرطرفدار پایتخت از خدمات برتر بانکی

بهره مندی هواداران دو تیم پرطرفدار پایتخت از خدمات برتر بانکی