مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 18:352023-01-08فرهنگي

تئاتر هنرمند شهرکردی راهی جشنواره فجر شد


نمایش «خاکستری» به نویسندگی و کارگردانی پریا امینی دهکردی به چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، نمایش خاکستری از شهرکرد به چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

نمایش خاکستری به نویسندگی و کارگردانی پریا امینی دهکردی، یکی از آثار برگزیده در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور است.

این جشنواره با حضور 16 گروه نمایشی و 203 هنرمند از استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، هرمزگان و مناطق آزاد قشم و اروند در بوشهر برگزار شد.

پریا امینی دهکردی، نویسنده و کارگردان این نمایش گفت: این تئاتر بیانگر شرایط و روحیات انسان در زمان جنگ یا شرایط مشابه جنگ در زندگی است، شرایطی که انسان ها را مجبور می کند رفتاری دور از اندیشه واقعی خود بروز دهند.

وی اظهار کرد: این نمایش جدا از اینکه تا چه حد از نظر تکنیکی و اجرایی مناسب بوده و گروه چقدر از نظر فنی موفق و معرف تئاتر استان بوده است، مجموعه ای از تلاش و انگیزه جوانان همسن و سالم و نشان دهنده شوق و اشتیاق جوانان چهارمحال و بختیاری به کار کردن و خلق اثر هنری است، جوانانی که حاضرند با تمام سختی ها برای رویاهایشان تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر هنرمند شهرکردی راهی جشنواره فجر شد

تئاتر هنرمند شهرکردی راهی جشنواره فجر شد