مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 19:252023-01-08سياسي

مسئولین وزارت جهاد کشاورزی در نشست بررسی معدوم سازی تخم مرغ های نطفه دار غیبت کردند


سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از حضور نیافتن معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه یک روزه و تعدادی از اعضای آن در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، ذبیح الله اعظمی ساردویی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی ومحیط زیست مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز این کمیسیون، گفت:  با توجه به انتشار اخبار پیرامون معدوم سازی تخم مرغ های نطفه دار و همچنین خارج کردن بخشی از آن ها از چرخه تولید، نشستی در کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به منظور بررسی مسائل معدوم سازی تخم مرغ های نطفه دار که حدود 18 روز در دستگاه جوجه کشی قرار گرفته اند و بخشی دیگر نیز که از چرخه حذف شده اند، از معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، دبیر انجمن تولیدکنندگان جوجه یک روزه و تعدادی از اعضای آن به کمیسیون دعوت شده بودند که معاون وزیر جهاد کشاورزی در این نشست برای ارائه توضیحات حاضر نشد.

وی با تأکید بر اینکه زمانی که مسئولین وزارت جهاد کشاورزی در نشست کمیسیون حاضر نمی شود، عملا باید اقدام و تصمیمات آن ها را دارای اشکال بدانیم، عنوان کرد: در سال های گذشته ماهانه به 130 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین وزارت جهاد کشاورزی در نشست بررسی معدوم سازی تخم مرغ های نطفه دار غیبت کردند

مسئولین وزارت جهاد کشاورزی در نشست بررسی معدوم سازی تخم مرغ های نطفه دار غیبت کردند