مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 19:362023-01-08سياسي

قیام 18 دی مردم ساری سند افتخار در تاریخ انقلاب اسلامی است


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران قیام 18 دی سال 57 مردم ساری را سند مظلومیت و افتخار جامعه انقلابی مازندران در تاریخ انقلاب اسلامی دانست.

- حجت الاسلام علی اکبر درخشنده در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت دهه بصیرت مصادف با 9 تا 19 دی ماه اظهار داشت: روزهای این دهه هر یک جزو روزهای گهربار و درخشان تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود و روز نهم دی، سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، قیام 18 دی مردم ساری و قیام 19 دی مردم قم از جمله آن است.

وی با گرامیداشت سالروز قیام بصیرانه مردم انقلابی استان در 18 دی ماه سال 57 اظهار داشت: روزهای قبل از آمدن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و در اعتراض به ظلم و جنایت رژیم منحوس پهلوی، مردم بصیر و انقلابی استان مازندران و ساری حماسه آفرینی کردند.

وی ادامه داد: مردم بصیر و انقلابی استان و ساری در اعتراض به جنایت رژیم پهلوی همزمان با دیگر استان ها و مناطق کشور قیام کردند و باتبعیت از پیام ها و اعلامیه های معمار کبیر انقلاب علیه جنایت ها اعتراض کردند.

حجت الاسلام درخشنده اظهار داشت: مردم انقلابی ساری در 18 دی از مسجد جامع تا میدان ساعت دست به اعتراض زدند و این قییام با خشونت رژیم پهلوی پاسخ داده شد و جمعی از هم استانی ها مجروح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام 18 دی مردم ساری سند افتخار در تاریخ انقلاب اسلامی است

قیام 18 دی مردم ساری سند افتخار در تاریخ انقلاب اسلامی است