مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 19:502023-01-08اجتماعي

آماده باش نیروهای عملیاتی هلال احمر گلستان برای مواجهه با یخبندان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از آماده باش بیش از 100 امدادگر و نیروی عملیاتی استان در پی هشدارهای هواشناسی وقوع برف و سرما و یخبندان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم غریب آبادی شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اطلاعیه سطح نارنجی هواشناسی استان از شامگاه امشب (یکشنبه) ریزش برف در اغلب نواحی استان، احتمال وقوع کولاک، کاهش محسوس دما، تداوم سرما و یخبندان، مه غلیظ و وزش باد نسبتاً شدید، همه نیروهای عملیاتی هلال احمر گلستان به حالت آماده باش درآمدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: تا پایان مساعد شدن شرایط جوی، 107 امدادگر و نجاتگر استان در 16 پایگاه امدادونجات، 12 مرکز پاسخگویی اضطراری شعب، یک مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مرکز استان(EOC) در آمادگی کامل خواهند بود.

وی ادامه داد: یک مرکز امداد هوایی، یک تیم واکنش سریع، یک مرکز آنست (سگ های جست وجو و نجات)، سه پست موقت گمیشان، مراوه تپه و اردوگاه دلند با بکارگیری 19 آمبولانس و 11 خودروی نجات برای پوشش حوادث احتمالی آماده مأموریت هستند.

غریب آبادی گفت: انتظار است تا مساعد شدن شرایط جوی هم استانی ها و مسافران حتی الامکان در مناطق برف گیر و کوهستانی تردد کمتری داشته باشند و در صورت وجود ضرورت ضمن رعایت موارد ایمنی و احتیاط کامل و به همراه داشتن البس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش نیروهای عملیاتی هلال احمر گلستان برای مواجهه با یخبندان

آماده باش نیروهای عملیاتی هلال احمر گلستان برای مواجهه با یخبندان