مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 20:002023-01-08اقتصادي

پرداخت تسهیلات تبصره 18 در اردبیل بالاتر از میانگین کشوری


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: سهم استان اردبیل در پرداخت تسهیلات تبصره 18 بالاتر از میانگین کشوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر عبداللهی عابد عصر یکشنبه در نشست هماهنگی برای نظارت بر پرداخت و اجرای تسهیلات تبصره 18 استان اردبیل اظهار کرد: تسهیلات تبصره 18 مهم ترین ابزار حفظ اشتغال است و اگر تأمین منابع مالی در این بخش لحاظ شود بخشی از سرمایه در گردش واحدهای تولیدی تأمین خواهد شد.

وی از پرداخت یک هزار و 11 میلیارد تومان تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: این میزان بالاتر از سهمیه ابلاغی کشور است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه از جمله مهم ترین ابزار ایجاد و حفظ اشتغال در استان هاست که در این راستا نیاز است یارانه سود این تسهیلات محقق شود و جزو برنامه های اولویت دار دولت قرار گیرد.

عبداللهی عابد ادامه داد: یک هزار و 11 میلیارد تومان تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 در استان اردبیل پرداخت شده که درصد تحقق تسهیلات پرداختی 118 درصد بوده و با اضافه شدن مبالغ دیگری که در حال پرداخت است این میزان به حدود 123 درصد می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات تبصره 18 در اردبیل بالاتر از میانگین کشوری

پرداخت تسهیلات تبصره 18 در اردبیل بالاتر از میانگین کشوری