مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 20:202023-01-08اقتصادي

اصلاح و نوسازی باغ های فرسوده در بندرعباس


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: اصلاح و نوسازی 265 هکتار از باغ های فرسوده در بندرعباس با اعتبار 62 میلیارد ریال درحال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود گرگیج بیان داشت: شش هزار و 400 هکتار از اراضی شهرستان بندرعباس به کشت باغ اختصاص دارد که با همکاری مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاوزی 265 هکتار از آن ها در قالب طرح تجمیع در حال اصلاح است.

وی عنوان کرد: این طرح در دهستان شمیل با حفر 9 هزار چاله و کشت نهال و روستای فورخورج با 20 هزار حفرچاله و کشت 3 هزار و 200 اصله نهال تعیین و در حال اجرا است.

گرگیج خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی، آب و هوای منطقه و طبق تحقیقات صورت گرفته کارشناسان، توزیع پاجوش خرما و نهال مرکبات از جمله ارقام در حال کشت در طرح مذکور است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، هدف از اجرای این طرح را افزایش عملکرد در واحدهای باغی و بهره مندی از اصول مکانیزه دانست و عنوان کرد: طرح اصلاح باغ ها در بندرعباس و سایر نقاط استان موجب افزایش اشتغال و جلوگیری روند مهاجرت از روستا به شهرهای هرمزگان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح و نوسازی باغ های فرسوده در بندرعباس

اصلاح و نوسازی باغ های فرسوده در بندرعباس