مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 20:502023-01-08اقتصادي

گردشگری بهترین فرصت سرمایه گذاری در گلستان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با اشاره به حضور استان در نمایشگاه گردشگری تهران، گفت: گردشگری بهترین فرصت سرمایه گذاری در گلستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمهدی مهیایی شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی برای حضور استان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهارکرد: استان گلستان جزو 10 استان اول کشور به لحاظ برخورداری از ظرفیت ها است اما متأسفانه به لحاظ شاخص های توسعه ای در رده های انتهایی قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان تصریح کرد: راه برون رفت از بسیاری از چالش هایی چون تولید ناخالص پایین، پایین بودن نرخ درآمد سرانه و غیره که در استان با آن مواجه هستیم، سرمایه گذاری است.

وی ادامه داد: این سرمایه گذاری با اعتبارات محدود دولتی قابل اجرا نیست و باید به دنبال جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی باشیم.

مهیایی تأکید کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های بی نظیر و منحصر به فرد استان در حوزه گردشگری، بهترین فرصت سرمایه گذاری استان در بخش گردشگری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با اشاره به حضور استان در نمایشگاه گردشگری تهران، گفت: برای معرفی شایسته ظرفیت های استان و عرضه بسته های سرمایه گذاری در نمایشگاه گردشگری تهران، شهرداری های سطح استان فرصت های شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری بهترین فرصت سرمایه گذاری در گلستان

گردشگری بهترین فرصت سرمایه گذاری در گلستان