مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 21:152023-01-08حوادث

کشف 300 تن پیاز احتکار شده در زنجان/ دستگیری 2 نفر


کارشناسان، ارزش پیاز مکشوفه را 60 میلیارد ریال اعلام کردند که در این رابطه 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

- جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، 300 تن پیاز احتکار شده به ارزش تقریبی 60 میلیارد ریال را شناسایی و کشف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ ایرج خانی پور روز یکشنبه گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با احتکار و گرانفروشی و جلوگیری از عرضه کالا و توزیع خارج از شبکه و در پی اخبار و اطلاعات دریافتی مبنی بر احتکار مقدار قابل توجهی پیاز در یک باب سوله واقع در یکی از شهرک های صنعتی زنجان مراتب در دستور کار ماموران دایره مبارزه با جرایم اقتصادی و اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی، محل پیازهای احتکار شده مشخص شد و ماموران با هماهنگی قضایی و در معیت نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی استان زنجان به محل اعزام شدند که در بازرسی از یک باب سوله 300 تن پیاز احتکار شده را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: کارشناسان، ارزش پیاز مکشوفه را 60 میلیارد ریال اعلام کردند که در این رابطه 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 300 تن پیاز احتکار شده در زنجان/ دستگیری 2 نفر

کشف 300 تن پیاز احتکار شده در زنجان/ دستگیری 2 نفر