مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 21:202023-01-08اقتصادي

صادرات پیشران توسعه استان قزوین است


استاندار قزوین با بیان اینکه صادرات پیشران توسعه استان قزوین است، گفت: برای سال آینده پیش بینی صادرات یک میلیارد دلاری داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان قزوین که در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: عملکرد فعالان اقتصادی و صنعتی کشور در شرایط سخت و ناپایدار اقتصادی کشور مطلوب بوده است.

وی افزود: در استان قزوین با همت فعالان اقتصادی و صنعتی نسبت به سال گذشته افزایش ارزش صادراتی به ثبت رسیده که نشان دهنده پویایی اقتصادی این استان است.

استاندار قزوین تصریح کرد: هنوز تناسب خوبی بین ظرفیت های اقتصادی و صادراتی استان قزوین وجود ندارد و می توان با همکاری دولت و بخش خصوصی اقدامات بسیار خوبی در حوزه صادرات انجام دهیم.

وی صادرات را پیشران توسعه دانست و ادامه داد: صادرات اثرگذارترین عامل در توسعه اقتصادی استان قزوین است.

این مسئول با بیان اینکه باید به دنبال افزایش تنوع کالاهای صادراتی در استان قزوین باشیم، تاکید کرد: تنوع کالاهای صادراتی استان قزوین می تواند علاوه بر اینکه ارزش افزوده بیشتری برای استان به دنبال داشته باشد، گسل های اقتصادی را به حرکت در آورده و شرایط مناسب اقتصادی را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات پیشران توسعه استان قزوین است

صادرات پیشران توسعه استان قزوین است