مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 21:252023-01-08سياسي

«علامه مصباح» مدافع مبانی دینی در مقابل تهاجم گسترده دشمن بود


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه علامه مصباح به معنای واقعی کلمه حوزه های علمیه را جهت داده گفت: «علامه مصباح یزدی» مدافع مبانی دینی در مقابل تهاجم بی رحمانه دشمن بود.

- قزوین- نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه علامه مصباح به معنای واقعی کلمه حوزه های علمیه را جهت داده گفت: علامه مصباح یزدی مدافع مبانی دینی در مقابل تهاجم بی رحمانه دشمن بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم سالروز ارتحال علامه مصباح یزدی که در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در آیه 201 سوره مبارکه اعراف فرموده إِنَّ الَّذینَ اتَّقَوا إِذا مَسَّهُم طائِفٌ مِنَ الشَّیطانِ تَذَکَّروا فَإِذا هُم مُبصِرونَ ، یعنی پرهیزکاران هنگامی که گرفتار وسوسه های شیطان شوند، به یاد خدا می افتند و ناگهان بینا می گردند، ما در این آیه حاج قاسم و آیت الله مصباح را می بینیم، این ها خودشان بصیرت پیدا کردند و به دیگران نیز بصیرت افزودند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: خداوند در آیه 29 سوره انفال می فرماید یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَتَّقُوا اللَّهَ یَجعَل لَکُم فُرقانًا ، یعنی ای کسانی که ایمان آورده اید اگر از مخالفت فرمان خدا بپرهیزید برای شما وسیله ای جهت جدا ساختن حق از باطل قرار می دهد؛ وقتی به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«علامه مصباح» مدافع مبانی دینی در مقابل تهاجم گسترده دشمن بود

«علامه مصباح» مدافع مبانی دینی در مقابل تهاجم گسترده دشمن بود