مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 21:252023-01-08سياسي

راه اندازی شعبه فرهنگ، هنر و رسانه شورای حل اختلاف در خوزستان


رییس توسعه حل اختلاف استان خوزستان گفت: برای ترویج و گسترش فرهنگ ارزشمند و غنی صلح و سازش در جامعه، رسانه و هنر نقش اثرگذاری بسیار خوبی دارند و باید به بهترین شکل از آنها در این زمینه استفاده و بهره برد.

- ایسنا/خوزستان رییس توسعه حل اختلاف استان خوزستان گفت: برای ترویج و گسترش فرهنگ ارزشمند و غنی صلح و سازش در جامعه، رسانه و هنر نقش اثرگذاری بسیار خوبی دارند و باید به بهترین شکل از آنها در این زمینه استفاده و بهره برد.

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در نشستی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر نقش و جایگاه اثرگذار رسانه و هنر در گسترش و ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه تاکید و اظهار کرد: همانطوری که هنر و رسانه در تنویر افکار عمومی موفق بوده اند و نقش خود را ایفا کرده و توانستند در زمینه های مختلف از ارزش های نظام در همه جهات دفاع و گسترش دهند انتظار می رود به توسعه جایگاه صلح و سازش و ترویج آن در جامعه کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت توسعه حل اختلاف استان خوزستان، وی حفظ شأن و جایگاه هنرمندان، اهالی رسانه، فرهنگ و ترویج فرهنگ صلح و سازش را از جمله مهمترین اهداف راه اندازی شعبه فرهنگ، هنر و رسانه شورای حل اختلاف دانست و افزود: با راه اندازی این شعبه، اختلافات حقوقی و قضایی در حوزه فرهنگ و هنر بدون اینکه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شعبه فرهنگ، هنر و رسانه شورای حل اختلاف در خوزستان

راه اندازی شعبه فرهنگ، هنر و رسانه شورای حل اختلاف در خوزستان