مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 21:352023-01-08فرهنگي

نمایش «خاکستری» به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش «خاکستری» به نویسندگی و کارگردانی پریا امینی به چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

- شهرکرد- سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش خاکستری به نویسندگی و کارگردانی پریا امینی به چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیام احمدی اظهار کرد: نمایش خاکستری یکی از آثار برگزیده جشنواره تئاتر استان برای حضور در بیست و هفتمین جشنواره کشوری در استان بوشهر بود.

وی تصریح کرد: نمایش خاکستری جدیدترین کار گروه تئاتر آرام شهرکرد به سرپرستی رضا، ولی پور دهکردی است.

احمدی بیان داشت: فاطمه امینی، عرفان ربیعی و پریا امینی دهکردی بازیگران این نمایش بوده و دیگر عوامل آن عاطفه خدری (دستیار کارگردان و طراح صحنه)، محمد توکلی زانیانی (آهنگساز)، مجید علیخانی (پخش موسیقی)، داوود امینیان (طراح نور) و علی عبادیان دهکردی (طراح پوستر و بروشور) هستند.

وی خاطرنشان کرد: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور با حضور 16 گروه نمایشی و 203 هنرمند از استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، هرمزگان و مناطق آزاد قشم و اروند در بوشهر برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «خاکستری» به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت

نمایش «خاکستری» به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت