مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 21:352023-01-08سياسي

فرهنگ ازدواج آسان تنها مربوط به مسائل اقتصادی نیست


استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت آموزشهای مهارتی در زوج های جوان گفت: فرهنگ ازدواج آسان تنها مربوط به مسائل اقتصادی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد طیب صحرایی بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه که با حضور حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و آیت الله محمدی عراقی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری و دیگر اعضای این شورا برگزار شد، اظهار کرد: توجه جدی و ویژه به نهاد خانواده، هم ضرورت قطعی انقلاب اسلامی و هم اولویت اصلی مدیریت ارشد استان است و باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی افزود: یک تفاوت مبنایی در تقسیم بندی زندگی انسانی میان دیدگاه اسلامی و غیر اسلامی وجود دارد که متأسفانه در بسیاری از مواقع مورد غفلت واقع می شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در نگاه های متداول در تمدن غربی، زندگی انسان به دو دسته فردی و اجتماعی تقسیم بندی می شود و با این نکته ویژه که اهمیت نهاد خانواده رو به زوال است.

صحرایی با اشاره به اینکه در دیدگاه اصیل اسلامی زندگی انسان به سه ساحت فردی، خانوادگی و اجتماعی تقسیم می شود، عنوان کرد: تاکید ویژه اسلام بر نهاد خانواده آثار بسیار مثبتی در حوزه های مختلف جامعه در همه عرصه ها داشته که باید به شکل خاص مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ازدواج آسان تنها مربوط به مسائل اقتصادی نیست

فرهنگ ازدواج آسان تنها مربوط به مسائل اقتصادی نیست