مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 21:352023-01-08سياسي

راهپیمایی اربعین حسینی(ع) رزمایش اخلاص است


امام جمعه شاهرود راهپیمایی اربعین حسینی در عراق و جاماندگان در شهرهای کشور را رزمایش اخلاص توصیف کرد و گفت: اربعین فرصتی برای عملی کردن فضائل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی شامگاه یکشنبه در مراسم قدردانی از موکب های اربعین حسینی و دلدادگان شهرستان شاهرود به میزبانی سالن همایش های البرز شرقی، ضمن اشاره به اهمیت اربعین بیان کرد: یکی از شعائری که در شیعه برگرفته از روایت امام عسگری (ع) و برگفته از سیره و سنت حضرات معصومان و در دوران غیبت، برگرفته از تلاش شهدا و به برکت انقلاب اسلامی در دوران حاضر مورد توجه قرار گرفته، اربعین است.

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین در سال های اخیر جهش فوق العاده ای پیدا کرده است، افزود: اقامه اربعین تنها نشانه ارادت ما نیست بلکه تعظیم شعائری مانند اربعین نیاز و یک ضرورت است.

امام جمعه شاهرود ادامه داد: همه ملل از ابتدای بشر تاکنون تجمعاتی دارند که اهداف خاص خود را نیز دارد خواه مذهبی باشد یا خیر؛ که در امت اسلام نیز حج تجمع معنوی است لذا تجمعات از هر نوعی که باشند باید یک هدف و پیامی را بر اساس عقایدشان برسانند.

امینی با بیان اینکه هیچکدام از تجمعات به اندازه اربعین حسینی چه در بعد کیفی و چه در بعد کمی، این چنین عظمت ندارد، بیان داشت: تأثیری که اربعین برای تشیع حتی تسنن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین حسینی(ع) رزمایش اخلاص است

راهپیمایی اربعین حسینی(ع) رزمایش اخلاص است