مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 22:052023-01-08سياسي

افزایش تعامل با رسانه ها برنامه معاونت اجتماعی انتظامی خراسان رضوی است


معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی افزایش تعامل با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را از مهمترین برنامه های این معاونت اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از مشهد، سرهنگ حمید طهماسبی معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان رضوی در نشست همفکری با رسانه های گناباد اظهار کرد: برخی افراد در جریان اخیر قصد مخدوش کردن خدمات پلیس داشتند که تعامل رسانه های ارتباط جمعی و فعالان فضای مجازی و خدمات جهادی ماموران انتظامی باعث شد که این افراد در رسیدن به هدف خود ناکام باشند.

وی افزود: ارتباط رسانه ها با پلیس و اطلاع رسانی عملکرد پلیس های تخصصی در حوزه های مختلف به مردم از ارکان مهم امیدافرینی در جامعه است و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی جهت هموار ساختن بستر تعامل رسانه و پلیس تلاش خود را مضاعف خواهد کرد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه از مجموع بیش از 15 هزار تماس تلفنی که با پلیس 110 برقرار می شود 70 درصد آن عملیاتی می شود خاطر نشان کرد : کمتر از یک سوم از تماس های مردمی با پلیس به دلایل غیر مرتبط و یا مزاحمت منجر به ماموریت نمی شود غلامرضا تدینی راد  رییس مرکز اطلاع رسانی و رصد فضای مجازی خراسان رضوی نیز در این نشست با بیان اینکه محتوای مطلوب رسانه ها و اخبار آن موجب افزایش اعتماد عمومی در جامعه می شود گفت :گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعامل با رسانه ها برنامه معاونت اجتماعی انتظامی خراسان رضوی است

افزایش تعامل با رسانه ها برنامه معاونت اجتماعی انتظامی خراسان رضوی است