مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 22:252023-01-08اقتصادي

بهره مندی پانزده هزار مددجوی بیمار از حمایت های کمیته امداد استان ایلام


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: تعداد 15 هزار مورد خدمات فرانشیز درمانی به مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به بیماران مددجو در زمینه های گوناگون تعلق گرفته است.

- طاهری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: کمیته امداد خدمات درمانی متنوعی به جامعه مددجویی ارائه می دهد که شامل: اعزام بیماران به مراکز بیمارستانی و درمانی خارج از استان، اسکان آن ها، کمک به کودکان دارای سو تغذیه، کمک به مادران باردار و شیرده، کمک به بیماران بستری در منازل، کمک به بیماران صعب العلاج، خدمات فرانشیز درمانی و .

است.

وی افزود: هم اکنون 7 هزار مددجو و نیازمند از خدمات درمانی کمیته امداد استفاده می کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام بیان کرد: 643 میلیون تومان به 700 نفر از کودکان دارای سو تغذیه کمک شده است.

طاهری در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص کمک به مادران باردار و شیرده گفت: یک میلیارد و 730 میلیون تومان برای کمک به هزار نفر از مادران باردار و شیرده تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: تعداد 15 هزار مورد خدمات فرانشیز درمانی به مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به بیماران مددجو در زمینه های گوناگون تعلق گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی پانزده هزار مددجوی بیمار از حمایت های کمیته امداد استان ایلام

بهره مندی پانزده هزار مددجوی بیمار از حمایت های کمیته امداد استان ایلام