مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 22:352023-01-08سياسي

حضور لرستان در نمایشگاه بین المللی گردشگران تهران


معاون استاندار لرستان از حضور این استان در نمایشگاه بین المللی گردشگران تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمدرضا دالوند یکشنبه در جلسه هماهنگی حضور استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، اظهار داشت: این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی است تا با ارائه ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری لرستان، مردم و گردشگران را به این استان هدایت کنیم.

وی، حضور در این نمایشگاه را یک فرصت ارزشمند برای معرفی هر چه بهتر لرستان دانست و افزود: در برگزاری این نمایشگاه مهم از همه ظرفیت های لرستان در حوزه های مختلف و با همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی استان بهره خواهیم برد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز در این جلسه حضور با کیفیت و پر رنگ در این نمایشگاه را در راستای جذب گردشگری در استان مهم برشمرد و اظهار داشت: تلاش می کنیم در این رویداد بزرگ گردشگری ظرفیت های ارزشمند لرستان را در حوزه های مختلف از جمله معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی، فرهنگ و آداب و رسوم، غذاهای محلی، تولیدات صنایع دستی و موسیقی محلی به مردم و بازدیدکنندگان ارائه دهیم.

حسن پور همچنین با بیان اینکه از این نمایشگاه به عنوان فرصت بسیار خوب سرمایه گذاری برای واگذاری برخی از اماکن گردشگری لرستان استفاده می کنیم، افزود: بسته های خوبی برای ترغیب سرمایه گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور لرستان در نمایشگاه بین المللی گردشگران تهران

حضور لرستان در نمایشگاه بین المللی گردشگران تهران