مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 22:552023-01-08سياسي

بهادری جهرمی: بودجه 1402 منطبق بر سیاست های کلی برنامه هفتم تدوین شده است


سخنگوی دولت با اشاره به اینکه بودجه 1402 منطبق بر سیاست های کلی برنامه هفتم تدوین شده است، گفت: بودجه، ملاک عمل و دستور کار دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت گفت: با اعلام وصول و توزیع بودجه بین نمایندگان محترم، ایشان فرصت بیشتری برای بررسی کارشناسی بودجه خواهند داشت.

وی افزود: پیش از این مجلس طرحی را در دست بررسی داشت که طبق آن میبایست بودجه به صورت چند مرحله ای به مجلس ارائه و از سوی نمایندگان محترم بررسی شود.

علی بهادری گفت: طی توافق و تعاملی که با مجلس محترم داشتیم، بنا شد در چارچوب همین طرح مجلس، بودجه به صورت چند مرحله ای ارائه گردد؛ به همین دلیل بودجه شرکت های دولتی زودتر به مجلس ارسال شد.

از طرف دیگر، قانون دولت را مکلف کرده که تا 15 آذر هر سال، لایحه بودجه سال آینده را به مجلس ارائه دهد.

با توجه به نهایی نشدن طرح مجلس تا 15 آذرماه، تاخیر بیشتر در ارسال لایحه بودجه به مجلس، مشکلاتی را در پی داشت، لذا دولت دو هفته پیش لایحه بودجه سال 1402 را به مجلس محترم ارائه کرد.

سخنگوی دولت با اشاره به این موضوع که اجرای بدون تبعیض قانون در چنین مواردی راهگشاست، تاکید کرد: قانون اساسی دولت را مکلف به ارائه لایحه بودجه و مجلس را ملزم به بررسی آن کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: بودجه 1402 منطبق بر سیاست های کلی برنامه هفتم تدوین شده است

بهادری جهرمی: بودجه 1402 منطبق بر سیاست های کلی برنامه هفتم تدوین شده است