مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 00:002023-01-08اقتصادي

استقرار سیستم هوشمند در گمرک آستارا ضروری است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان بر لزوم استقرار سیستم هوشمند در گمرک آستارا تأکید کرد و گفت: فعالیت این سیستم هوشمند باید در همه مراحل گمرکی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد اسحاقی عصر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات فعالین حوزه صادرات شهرستان آستارا اظهار داشت: این شهرستان دروازه ایران و آذربایجان و روسیه است لذا زیرساخت ها باید به هر نحو ممکن از دستگاه های ملی مطالبه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه اگر دیپلماسی اقتصادی ما به درستی شکل نگیرد، زیان ده خواهیم بود بر تسریع در تجهیز کارگاه عمرانی برای پل مرزی تاکید کرد.

وی گفت: این پروژه باید در اولویت قرار بگیرد چرا که ما مسیری جز این مسیر نداریم و باید مطالبات مرتبط با طرف آذربایجانی نیز توسط دستگاه دیپلماسی انجام شود.

تجهیزات مورد نیاز گمرک تا پایان سال باید تأمین شود اسحاقی با تاکید بر استقرار سیستم هوشمند در گمرک آستارا گفت: هوشمندسازی سیستم باید در همه مراحل از نوبت دهی تا شماره خوانی انجام شود و همه دستگاه ها باید فعالیت خود را سامانه ای و قابل رصد کنند و با محوریت راهداری و حمل و نقل جاده ای تلاش کنند تا نوبت دهی به کامیون ها دیجیتالی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار سیستم هوشمند در گمرک آستارا ضروری است

استقرار سیستم هوشمند در گمرک آستارا ضروری است