مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 05:502023-01-09سياسي

دشمن فهمید که باید خیمه انقلاب را نشانه بگیرد


دشمن می داند خیمه انقلاب را باید هدف بگیرد که در این صورت سایر ارکان نیز آسیب خواهد دید و کار خدا امروز در این مقطع حمایت از ولایت است.

- قم- رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: دشمن می داند خیمه انقلاب را باید هدف بگیرد که در این صورت سایر ارکان نیز آسیب خواهد دید و کار خدا امروز در این مقطع حمایت از ولایت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد زهرایی شامگاه یکشنبه در مراسم معرفی کتاب دوباره فردوس که در قم برگزار شد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب پس از زلزله شهریور سال 47 در فردوس که با قدرت 6 ریشتر بود و 8 هزار و 500 نفر از مردم در این زلزله جان خود را از دست دادند برای کمک به مردم وارد میدان شدند.

رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: رژیم ستم شاهی در آن زمان نظام خدمت رسانی به مردم در چنین حوادثی را برای خودش تعریف نکرده بود و جمعیت ده هزار نفری فردوس نیازمند کمک رسانی بودند.

وی ادامه داد: تا شرح ما وقع زلزله به رهبر معظم انقلاب اسلامی که در آن زمان 29 سال داشتند رسید، بی درنگ گفتند باید برویم و کمک کنیم.

سردار زهرایی ابراز داشت: در سال های اخیر که سیل به بسیاری از استان های کشور آمد، جوانان جهادی در این زمان گفتند باید برویم و کسی درنگ نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن فهمید که باید خیمه انقلاب را نشانه بگیرد

دشمن فهمید که باید خیمه انقلاب را نشانه بگیرد