مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 07:052023-01-09سياسي

روایت کریس هجز از نخبگان خودمحور، لوس، کم هوش و ثروتمند آمریکا


تعدادی چنان به هراس افتاده بودند که از ترس اخراج شدن اجازه نمی دادند مسائل انتقادی در کلاس هایشان پیش کشیده شود، و بسیاری دیگر واقعا به حفظ دانشگاه به عنوان فضای دموکراتیک اعتقادی نداشتند.

- خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب _ صادق وفایی: توهم سواد، یکی از شاخه های اصلی بحث های کریس هجز نویسنده و خبرنگار آمریکایی در کتاب امپراتوری توهم است که نشان می دهد ویترین زیبای دانشگاه های نخبه پرور درجه یک آمریکا، باطن و درونی زشت و متعفن دارد.

سوادی هم که در این مراکز آموزشی تدریس و منتقل می شود، نه از نوع انتقادی و روشنگرانه، که از نوع کارآموزی کسب وکار و بله قربان گویی به مراکز قدرت سرمایه داری است.

به دلیل همین باطن است که کریس هجز سومین فصل کتاب خود را توهم سواد نامگذاری کرده و با اشاره و کنایه از تسخیر نظام آموزشی آمریکا توسط جریانی صحبت کرده که ما می توانیم آزادانه آن را یهود بین الملل یا صهیونیسم بخوانیم.

تا این جا دوقسمت از پرونده بررسی کتاب امپراتوری توهم منتشر شده که در پیوندهای زیر قابل دسترسی و مطالعه هستند: * زندان ابوغریب نمونه هرزه نگاری آمریکایی است/ چرا ما آمریکاییها میخواهیم ستاره هرزه نگاری باشیم؟ در ادامه مشروح سومین قسمت از این پرونده را می خوانیم؛ * هزینه های طرح های تحقیقاتی دانشگاه های آمریکا از کجا می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت کریس هجز از نخبگان خودمحور، لوس، کم هوش و ثروتمند آمریکا

روایت کریس هجز از نخبگان خودمحور، لوس، کم هوش و ثروتمند آمریکا