مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 07:552023-01-09اجتماعي

عدالت آموزشی از راهبردهای آموزش و پرورش خوزستان است


طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی یکی از طرح های راهبردی آموزش و پرورش خوزستان در راستای ارتقای شاخص های کیفی آموزشی و تربیتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود حمیدی نژاد شامگاه یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی یکی از طرح های راهبردی آموزش و پرورش خوزستان در راستای ارتقای شاخص های کیفی آموزشی و تربیتی است و در این راستا از همه ظرفیت های عملکردی آموزش و پرورش خوزستان استفاده می شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت مشارکت همگانی معلمان و مدیران مدارس در اجرای برنامه های کیفیت بخشی در سطح استان توضیح داد: تحقق تعلیم و تربیت تمام ساحتی بدون مشارکت معلمان به عنوان رکن آموزش و پرورش تحولی امری ناممکن است و بر این اساس ارتقای صلاحیت های حرفه ای معلمان با تکیه بر راهبردهای تحولی به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ضمن ابراز امیدواری از حمایت مجموعه استانداری خوزستان از برنامه های آموزش و پرورش در حوزه های مختلف عملکردی بیان کرد: استاندار خوزستان با داشتن رویکردی فرهنگی و تربیتی نقش مهمی در پیشبرد برنامه های آموزش و پرورش ایفا می کند و همراهی و همدلی و همیاری بین دو نهاد استانداری و آموزش و پرورش می تواند زمینه ساز برون رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت آموزشی از راهبردهای آموزش و پرورش خوزستان است

عدالت آموزشی از راهبردهای آموزش و پرورش خوزستان است