مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 07:552023-01-09اقتصادي

بیماران صعب العلاج 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه می گیرند


معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت گلستان با اشاره به اختصاص حدود 491 میلیارد تومان اعتبار به این استان گفت: بیماران صعب العلاج 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه می گیرند.

- علی رضا صحرایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از توافق بانک مرکزی و وزارت بهداشت و درمان، اعطای تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت پنج ساله و با کارمزد چهار درصد برای بیماران خاص در دستور کار قرار گرفته و در گلستان دو بانک عامل انتخاب شده اند.

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت گلستان افزود: حدود 491 میلیارد تومان اعتبار به گلستان اختصاص داده شد و تا خرداد سال آینده امکان دریافت این تسهیلات برای بیماران خاص وجود دارد.

وی گفت: از آغاز این طرح تاکنون 400 متقاضی دریافت این وام ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به کمیته بررسی بیماران خاص معرفی شده و از هفته آینده فهرست متقاضیان به بانک های عامل ارسال می شود.

صحرایی ادامه داد: برای امسال مبلغ پنج هزار میلیارد تومان اعتبار به صندوق بیماران خاص و صعب العلاج، اختصاص یافته و مقرر است این مبلغ در سال آینده به 12 هزار میلیارد تومان برسد.

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت گلستان گفت: در قالب حمایت های این صندوق تازه تأسیس، هزینه های دارو و بستری بیماران خاص در مراکز دانشگاهی و دولتی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران صعب العلاج 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه می گیرند

بیماران صعب العلاج 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه می گیرند