مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 08:452023-01-09اقتصادي

ظرفیت ایجاد شرکت خودروسازی مستقل در مازندران وجود دارد


معاون امور صنایع اداره کل صنایع، معادن و تجارت مازندران از وجود یک واحد فعال در زمینه خودروسازی در استان خبر داد و با اشاره به اینکه این کارخانه زیرمجموعه شرکت ایران خودرو بوده و فقط خط مونتاژ دارد، - گفت: وجود حدود 100 کارگاه قطعه سازی در استان، بیانگر این است که ظرفیت ایجاد شرکت خودروسازی مستقل در مازندران وجود دارد.

علیرضا یوسف نژاد در گفت وگو با ایسنا در رابطه با وجود واحدهاو طرح های مرتبط با خودروسازی در مازندران اظهار کرد: تنها یک کارخانه به نام ایران خودرو خزر در این زمینه در شهرک صنعتی رَجه شهرستان بابل وجود دارد که به صورت پیمانکاری برای شرکت ایران خودرو فعالیت می کند.

یوسف نژاد با بیان اینکه تنها محصول تولیدی این کارخانه خودرو پژو پارس است، گفت: این مجموعه با داشتن 500 پرسنل و تنها یک خط مونتاژ، روزانه حدود 130 دستگاه خودرو تولید می کند.

وی از وجود یک کارخانه دیگر در زمینه خودروسازی در استان خبر داد و با بیان اینکه این واحد سال هاست تعطیل شده است، خاطرنشان کرد: شرکت مازایران در شهرستان نوشهر خط مونتاژ کامیون های روسی بود که چندین سال است تعطیل شده، هرچند صحبت هایی مبنی بر راه اندازی مجدد این کارخانه در سال گذشته به میان آمده بود اما همچنان این مجموعه غیرفعال باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت ایجاد شرکت خودروسازی مستقل در مازندران وجود دارد

ظرفیت ایجاد شرکت خودروسازی مستقل در مازندران وجود دارد