مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 08:552023-01-09اقتصادي

کاهش روزهای فوتی صفر کرونا


کاهش روزهای فوتی صفر کرونا، سه رقمی شدن تعداد مبتلایان روزانه و افزایش شهرهای نسبتا پرخطر کرونایی، نشانه هایی است که زنگ هشدار موج هشتم کرونا را در کشور، - عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، نشانه های بروز موج دیگری از کووید 19 برای بار هشتم و باز هم با سویه هایی جدید در کشورمان هویدا شده و بعد از چند ماه آرامش کرونایی، طی هفته اخیر، مجددا موارد شناسایی بیماران جدید کرونا در کشور سه رقمی شده است.

بر همین اساس هم هست که مسوولان نسبت به افزایش شمار مبتلایان در روزهای آتی هشدار می دهند و نسبت به رعایت موارد بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون به ویژه در گروه های پرخطر تاکید دارند.

پایان زنگ تفریح کرونا در حالی که پیش از این ماه های آرام کرونایی را می گذراندیم و بر همین اساس هم سطح رعایت بسیاری از پروتکل های بهداشتی کاهش یافته، ماسک ها را برداشته، بی توجه به فاصله گذاری معاشرت ها از سر گرفته شده و رفت و آمدها در محیط های شلوغ و بدون تهویه مناسب برقرار است، اما گویا کرونا پایان زنگ تفریح را اعلام کرده و دوباره آمده تا با سویه های جدیدش مهمان ناخوانده جسم و جان شود.

هرچند که گفته می شود هنوز سویه غالب کرونا در کشورمان همان زیرسویه BA5 و از خانواده اُمیکرون است، اما اخیرا زیر سویه های جدیدی از اُمیکرون نظیر XBB، BQ1 و BA2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش روزهای فوتی صفر کرونا

کاهش روزهای فوتی صفر کرونا