مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 09:102023-01-09ورزشي

روزگار سیاه تیمِ سرزمین طلای سیاه!


تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نیم فصل اول لیگ بیست و دوم با دریافت 35 گل ضعیف ترین خط دفاع لیگ را به خود اختصاص داده است.

- تیم نفت مسجدسلیمان در نیم فصل اول لیگ عملکرد بسیار ضعیف از خود به جای گذاشت؛ چندین شکست پرگل متوالی، دریافت 35 گل، ثبت بیشترین شکست با 10 باخت و تقاضل گل 23-، نشان از نمایش های ضعیف مسجدسلیمانی ها تا این جای لیگ بیست و دوم دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نفت مسجدسلیمان که کار خود را در لیگ با هدایت رضا مهاجری آغاز کرد، شروع بدی نداشت و نتایج شش هفته ابتدایی لیگ -حتی شکست 2 بر یک برابر پرسپولیس- نشان از بهتر شدن روند این تیم نسبت به فصل قبل داشت اما شکست های سنگین و متوالی نفت برابر تیم های نساجی، تراکتور، گل گهر، ذوب آهن، فولاد و سپاهان چهره متزلزل از این تیم نشان داد.

البته نفت دو شکست دیگر را هم در ادامه روند ضعیف خود برابر آلومینیوم و ملوان متحمل شد اما در هر دو بازی با دریافت یک گل بازنده بود.

نفت که در سراشیبی سقوط قرار دارد پیش از پایان نیم فصل نخست در راس کادرفنی خود دست به تغییرات زد و از بازی سپاهان در هفته سیزدهم هدایت تیم به ابراهیم اشکش سرمربی تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی سپرده شد، تغییراتی که هنوز جواب نداده است و نفت همچنان می بازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزگار سیاه تیمِ سرزمین طلای سیاه!

روزگار سیاه تیمِ سرزمین طلای سیاه!