مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 09:102023-01-09بين الملل

افشاگری گاردین از سیاست آبراموویچ قبل از جنگ با اوکراین


صندوق هایی که میلیاردها دلار از دارایی های رومن آبراموویچ را در اختیار دارند، اندکی قبل از اعمال تحریم ها علیه الیگارش روسی، برای انتقال مالکیت سودمند به فرزندانش اصلاح شدند.

- جی پلاس، پرونده های فاش شده توسط گاردین نشان می دهد که 10 تراست محرمانه فراساحلی که برای آبراموویچ تأسیس شده بودند، در اوایل فوریه 2022، سه هفته قبل از شروع جنگ ولادیمیر پوتین در اوکراین، به سرعت سازماندهی شدند.

سازماندهی مجدد گسترده امور مالی آبراموویچ تنها چند روز پس از تهدید دولت ها مبنی بر اعمال تحریم ها علیه الیگارش های روسیه در صورت تهاجم آغاز شد.

خبرآنلاین نوشت: اسناد فاش شده سؤالاتی را در مورد اینکه آیا تغییرات در تراست ها در تلاشی برای محافظت از ثروت هنگفت الیگارشی در برابر تهدید مسدود شدن دارایی ها ایجاد شده است، ایجاد می کند.

تجزیه و تحلیل نشان می دهد که اصلاحات، هفت فرزند آبراموویچ را که کوچکترین آنها 9 ساله است، به ذی نفع تراست هایی تبدیل کرد که دارایی هایی به ارزش حداقل 4 میلیارد دلار دارند.

اگرچه ارزش کل می تواند بسیار بیشتر باشد.

به نظر می رسد این تغییرات باعث شده است که این کودکان صاحبان نهایی دارایی های غنی باشند که مدت هاست با پدرشان مرتبط است، از جمله املاک لوکس و ناوگانی از سوپرقایق های تفریحی، هلیکوپترها و جت های شخصی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری گاردین از سیاست آبراموویچ قبل از جنگ با اوکراین

افشاگری گاردین از سیاست آبراموویچ قبل از جنگ با اوکراین