مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 09:152023-01-09حوادث

به رنگ دی؛ برای تنها شهید یزدی سانحه هواپیمای اوکراینی


مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد از برپایی نمایشگاهی از اسناد و آثار دانشجوی نخبه شهید «امیرحسین قربانی بهابادی» تنها شهید استان یزد در سانحه هواپیمای اوکراینی در کتابخانه مرکزی یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد از برپایی نمایشگاهی از اسناد و آثار دانشجوی نخبه شهید امیرحسین قربانی بهابادی تنها شهید استان یزد در سانحه هواپیمای اوکراینی در کتابخانه مرکزی یزد خبر داد.

همزمان با سالروز حادثه تلخ سقوط هواپیمای مسافری اوکراین در سال 98 که به جان باختن جمعی از هموطنان انجامید، نمایشگاه اسناد، تصاویر و آثار دانشجوی شهید نخبه امیرحسین قربانی بهابادی تنها شهید یزدی این سانحه با عنوان به رنگ دی با حضور پدر و مادر شهید و جمعی از مسئولان و هنرمندان در کتابخانه مرکزی یزد گشایش یافت.

سعید زارع مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان در خصوص هدف از برپایی این نمایشگاه گفت: برای پاسداشت صبر و شکیبایی و ولایتمداری خانواده ی معزز این شهید بزرگوار و همزمان با فرارسیدن 18 دی ماه سومین سالگرد سقوط هواپیمای اوکراینی و شهادت شهید قربانی این نمایشگاه با بیش از 170 اثر از دوران کودکی و تحصیل در داخل و خارج از کشور تا سنین 21 سالگی و تا زمان شهادت جمع آوری با عنوان به رنگ دی در معرض دید عموم قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به رنگ دی؛ برای تنها شهید یزدی سانحه هواپیمای اوکراینی

به رنگ دی؛ برای تنها شهید یزدی سانحه هواپیمای اوکراینی