مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 09:202023-01-09اقتصادي

استفاده 14 هزار خانوار زنجانی از نفت سفید


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: با توجه به سردسیر و کوهستانی بودن استان، در حال حاضر 14 هزار خانوار در روستاهای زنجان از نفت سفید استفاده می کنند.

- حمید حبیبی صبح امروز (19 دی ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نفت سفید موردنیاز در روستاهای فاقد گاز طبیعی هم ساله قبل از آغاز فصول سرد سال ذخیره شده و با شارژ شدن سهمیه در کارت ها از طریق فروشندگی های این فرآورده به خانوارها عرضه می شود.

165 باب فروشندگی، نفت سفید را در روستاهای استان توزیع می کنند.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 20 میلیون لیتر نفت سفید در میان خانوارهای مصرف کننده این سوخت توزیع شده است، اظهار کرد: با توجه به استقرار بسیاری از روستاهای استان در مناطق کوهستانی، سخت گذر و برفگیر، سوخت مورد نیاز روستاییان از روزهای نخست هر سال تامین و ذخیره می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان یادآور شد: طی 9 ماهه امسال 1600 لیتر نفت سفید میان خانوارهای کمتر از پنج نفر و 1900 لیتر نیز میان خانوارهای پنج نفره و بیشتر ساکن در روستاهای فاقد گاز طبیعی استان توزیع شد.

این مسئول گفت: هر ماه هزینه چهار کپسول گاز مایع 10 کیلویی نیز در کارت های بانکی سرپرستان این خانوارها شارژ می شود و سهمیه نفت سفید فصل زمستان برای خانوارهای روستایی کمتر از پنج نفر 800 لیتر و خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده 14 هزار خانوار زنجانی از نفت سفید

استفاده 14 هزار خانوار زنجانی از نفت سفید