مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 09:352023-01-09اقتصادي

ایجاد 15 زمین چمن مصنوعی در روستاهای یزد


با توجه به کمبود فضای ورزشی در روستاها، با پیگیری های صورت گرفته 15 زمین چمن مصنوعی در روستاهای یزد، اشکذر و زارچ راه اندازی خواهد شد.

- محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر ضمن اعلام این خبر، در این رابطه تصریح کرد: با پیگیری هایی که از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و با توجه به شرایط جغرافیایی روستاهای استان یزد که امکان فضای سبز طبیعی امکان پذیر نیست، اعتبار ایجاد 10 زمین چمن مصنوعی در روستاهای یزد، اشکذر و زارچ دریافت شد.

وی اضافه کرد: مبلغ 200 میلیون تومان به حساب دهیاری های این روستاها واریز شده تا فعالیت های زیرسازی جهت نصب زمین چمن مصنوعی انجام دهند.

این نماینده مجلس با اشاره به کمبود فضای ورزشی در روستاها، عنوان کرد: در نظر داریم برای مابقی روستاها هم زمین چمن مصنوعی ایجاد شود و در این خصوص از وزیر ورزش و جوانان اعتبار پنج زمین چمن مصنوعی گرفته شد که به مرور زمان تکمیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دفتر این نماینده مجلس، جوکار در پایان خاطرنشان کرد: تمام روستاها به چمن مصنوعی تجهیز خواهند شد و اولویت هم با مناطقی که کمتر فضای ورزشی داشته و جمعیت بالاتری دارند، خواهد بود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 15 زمین چمن مصنوعی در روستاهای یزد

ایجاد 15 زمین چمن مصنوعی در روستاهای یزد