مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 09:352023-01-09فرهنگي

آغاز رقابت 18 گروه نمایشی از بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر در مازندران


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، از آغاز بخش سوم بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور-منطقه سه در مازندران با رقابت 18 گروه نمایشی خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، از آغاز بخش سوم بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور-منطقه سه در مازندران با رقابت 18 گروه نمایشی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حسین جوادی با بیان اینکه 18 گروه نمایشی با حضور 235 هنرمند از استان های تهران، البرز، گیلان، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، قزوین و سمنان در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور- منطقه 3 حضور دارند، افزود: این جشنواره از تاریخ 18 تا 21 دی ماه در مازندران در حال برگزاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اظهار کرد: این رویداد موجب غنای فرهنگی و ارتقای تجربیات گروه های نمایشی در مازندران می شود.

این مسئول تصریح کرد: در نخستین روز از جشنواره منطقه ای تئاتر کشور در مازندران با اجرای 6 نمایش از گلستان، گیلان، خراسان جنوبی، سمنان و البرز به اتمام رسید.

جوادی افزود: دیروز با اجرای 6 نمایش پیله های خیس، باروت، اسم شب-ضحاک زهرماری، تا آخر خط، نقطه صفر مرزی و آرامش در کالمیتی به ترتیب به کارگردانی فائزه نوآبادی از گرگان، حسن یوسف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت 18 گروه نمایشی از بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر در مازندران

آغاز رقابت 18 گروه نمایشی از بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر در مازندران