مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 09:502023-01-09حوادث

تجهیز ناوگان آتش نشانی بنادر به 51 خودرو جدید


مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تا پایان سال جاری 51 دستگاه خودرو سنگین، نیمه سنگین و سبک آتش نشانی و امداد و نجات به ناوگان خودرویی و تجهیزات آتش نشانی بنادر اضافه می شود.

- ایسنا/بوشهر مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تا پایان سال جاری 51 دستگاه خودرو سنگین، نیمه سنگین و سبک آتش نشانی و امداد و نجات به ناوگان خودرویی و تجهیزات آتش نشانی بنادر اضافه می شود.

عبدالله جعفری دوشنبه 19 دی در حاشیه برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان بنادر کشور در بوشهر اظهار کرد: در راستای نوسازی و بهسازی ناوگان خودرویی و تجهیزات آتش نشانی بنادر، تا پایان سال جاری 51 دستگاه خودرو سنگین، نیمه سنگین و سبک آتش نشانی و امداد و نجات به این ناوگان اضافه می شود.

همچنین دو دستگاه خودرو آتش نشانی با نردبان های فراتر از 57 متر در آینده نزدیک به ناوگان آتش نشانی اضافه می شود که منجر به بالا بردن ضریب اطمینان عملکرد و ارتقاء ایمنی بنادر خواهد شد.

وی با بیان یانکه برای سال جاری وضعیت ایمنی، بهداشت و محیط زیست بنادر و بویژه ایمنی حریق مورد توجه ویژه قرار گرفته است، ادامه داد: در این زمینه نسبت به نشست و گردهمایی های تخصصی فرماندهان و رئوسای اچ.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز ناوگان آتش نشانی بنادر به 51 خودرو جدید

تجهیز ناوگان آتش نشانی بنادر به 51 خودرو جدید