مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 09:502023-01-09فناوري

واکنش به ادعای سرعت 20 مگی برای اینترنت همراه


عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور (نصر) گفت: زمانی که می گویند سرعت اینترنت همراه در تهران به حداقل 20 مگابیت در ثانیه رسیده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، احمد نیرومند، معاون فناوری و برنامه ریزی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در گفتگو با سیتنا در خصوص آمار های ثبتی سایت اسپیدتست برای تست سرعت اینترنت در کشور، گفت: برای سنجش تست سرعت باید دو مورد مد نظر باشد؛ یکی پهنای باند در اختیار مشترکین که این پهنای باند با استفاده از دکل ها تامین می شود و دیگری پهنای باند موثر برای استفاده همان مشترکین.

به عنوان مثال باید دید اگر در زمان مسابقه فوتبال استفاده از سرویسی بیشتر می شود پهنای باند موثر اختصاصی برای هر مشترک به آن سرویس در شرایط استفاده چقدر است.

در چنین شرایطی با وجود تخصیص پهنای باند عمومی روی گوشی مشترکین، کیفیت استفاده مشترکین و سطح رضایت آن ها پایین می آید، چرا که سرویس مورد نظر آن ها به درستی کار نمی کند.

نیرومند ادامه داد: وقتی شما می خواهید از یک نقطه به نقطه دیگر ارتباط اینترنتی برقرار کنید و جامعه از کندی اینترنت می گوید، باید بدانیم که صحبت از چیست و در واقع منظور این است که بخشی از مردم برای استفاده از سرویس های مورد نظر خود پهنای باند موثر خوبی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش به ادعای سرعت 20 مگی برای اینترنت همراه

واکنش به ادعای سرعت 20 مگی برای اینترنت همراه