مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 09:552023-01-09سياسي

برنامه‎های دور دوم سفر رییس جمهور به یزد تشریح شد


استاندار یزد با بیان اینکه رییس جمهور در دور دوم سفر های استانی خود در تاریخ 22 و 23 دیماه در صدر هیاتی بلند پایه به استان یزد سفر خواهد کرد، گفت: - طرح انتقال آب از خلیج فارس به استان، ابر طرح عمرانی و تمدنی یزد به شمار می آید.

مهران فاطمی شامگاه یکشنبه با حضور در استودیو خبر 20 سیمای یزد با اشاره به سفر رییس جمهور و هیات همراه به یزد در روزهای 22 و 23 دی ماه گفت: این سفر از مهمترین رویدادهای دولت سیزدهم است که اتفاقات بسیار مهمی از انتقال آب تا حوزه مسکن و طرح های اقتصادی خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی انتقال آب از خلیج فارس به استان در این سفر رقم می خورد که ابرطرح عمرانی و تمدنی به شمار می آید و اعتبار آن تا سقف 150 هزار میلیارد تومان توسط دولت تامین می شود، افزود: آب، فصل مشترک مطالبات همه مردم استان با هر سلیقه ای در طول دهه های گذشته محسوب می شود که این آرزو در این سفر محقق خواهد شد.

فاطمی از افتتاح بالغ بر 180 مسکن نهضت ملی و آغاز عملیات واگذاری زمین های ویلایی و ساخت آن ها به عنوان دیگر برنامه این سفر یاد کرد و گفت: طرح های مختلفی در زمینه برق، افتتاح رسمی خط پدافندی آب، افتتاح طرح بزرگ صنعتی فولاد در بافق با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان و همچنین افتتاح چندین واحد دیگر از برنامه های سفر رییس جمهور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه‎های دور دوم سفر رییس جمهور به یزد تشریح شد

برنامه‎های دور دوم سفر رییس جمهور به یزد تشریح شد