مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:002023-01-09اجتماعي

اهدای زمین رایگان به خانوارهای دارای سه فرزند در اردستان


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان گفت: وزارت راه و شهرسازی مکلف شده است، به خانواده هایی که سه فرزند دارند و فرزند سوم آنها از 19 آبان سال 1400 به بعد متولد می شود زمین رایگان اختصاص دهد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان گفت: وزارت راه و شهرسازی مکلف شده است، به خانواده هایی که سه فرزند دارند و فرزند سوم آنها از 19 آبان سال 1400 به بعد متولد می شود زمین رایگان اختصاص دهد.

سید امیرحسین زرگری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: محور دوم جاده ای اردستان به اصفهان حدفاصل کمشچه تا اردستان حدود 86 کیلومتر است که 80 کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته است و حدود 6 کیلومتر دیگر آن باقی مانده است.

وی با بیان اینکه از سال 1386 تاکنون پروژه چهار بانده کردن جاده اردستان به اصفهان شروع شده و امیدواریم مقدار باقی مانده تا سال 1403 تکمیل و به بهره برداری برسد، افزود: پیشرفت فیزیکی کل پروژه بیش از 70 درصد است و تاکنون 717 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان، تصریح کرد: برای تکمیل کامل محور دوم این جاده احداث دو دستگاه پل زیرگذر در محل تلاقی محور با راه آهن کاشان - یزد و حدود 6 کیلومتر جاده سازی و 1200 متر کمربندی کمشچه در دستور کار است که برای تکمیل این مقدار حدود 56 میلیارد تومان نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای زمین رایگان به خانوارهای دارای سه فرزند در اردستان

اهدای زمین رایگان به خانوارهای دارای سه فرزند در اردستان