مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:002023-01-09اقتصادي

پیش بینی افزایش مصرف گاز به 68 میلیون متر مکعب در خراسان رضوی


مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با توجه به کاهش دما پیش بینی می شود که میزان مصرف گاز در خراسان رضوی در دمای منفی 10 به شکل چشمگیری افزایش یابد و پیش بینی می شود که میزان مصرف گاز در بخش خانگی به 68 میلیون متر مکعب در روز برسد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با توجه به کاهش دما پیش بینی می شود که میزان مصرف گاز در خراسان رضوی در دمای منفی 10 به شکل چشمگیری افزایش یابد و پیش بینی می شود که میزان مصرف گاز در بخش خانگی به 68 میلیون متر مکعب در روز برسد.

حسن افتخاری شب گذشته، در برنامه اشاره در خصوص آخرین وضعیت گازرسانی به خراسان رضوی در زمستان و اقدامات لازم در استان با توجه به سرمای هوا اظهار کرد: در استان جلسات مختلف برگزار شده و با تلاش شبانه روزی دست اندرکاران بخش تولید، پالایش، ذخیره سازی و توزیع گاز، شرایط پایدار است.

با توجه به پیش بینی سرمای هوا در استان آمادگی لازم برای خدمت رسانی در استان وجود داشته و تمام تمهیدات در این زمینه اندیشیده شده است.

با توجه به کاهش دما پیش بینی می شود که میزان مصرف گاز در خراسان رضوی در دمای منفی 10 به شکل چشمگیری افزایش یابد و پیش بینی می شود که میزان مصرف گاز در بخش خانگی به 68 میلیون متر مکعب در روز برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش مصرف گاز به 68 میلیون متر مکعب در خراسان رضوی

پیش بینی افزایش مصرف گاز به 68 میلیون متر مکعب در خراسان رضوی